your beauty is nothing if you have an ugly heart =)

Saturday, 29 November 2014

FREEDOM

Assalamualaikum semua.

FREEDOM. Ataupun BEBAS. Apa maksud bebas? Bagi aku bebas tu ada byk maksud. Bebas daripada godaan syaitan, bebas daripada perasaan yg tidak menenangkan, bebas daripada melakukan maksiat. Aku nak sgt tiga2 ni ada dlm diri aku. Aku nk BEBAS! Bebas drpd sifat mazmumah ! Tapi susah sgt :( Nak berubah tu senang kan? Tapi nk istiqamah tu yg susah. Susah sgt. Allahu :( Moga kita selalu dlm redhaNya. Ameen....

Lagi satu, aku nk gtau yg aku jugak dah bebas drpd mnjadi pelajar STPM !! Yeayyy ! Cuti 10 bulan. Nak buat apa la kan cuti lama lama ni. Hmmm.... But, its okay as long as duit masyuk tiap bulan2. Hihiks






Setiap yang baik itu datang daripada Allah

No comments: